پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 214
نویسنده : حامد عابدی

 نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به دلیل ارتباط نزدیکی که با مردم دارند همیشه در جریان مشکلات آنها قرار می گیرند و وظیفه دارند برای رفع آن بکوشند و آن را در جلسات متعدد مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، محمدعلی اسفنانی صبح روز گذشته (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری استان در سالن اجتماعات زندان مرکزی اصفهان بیان کرد: آمارهایی که نمایندگان در حوزه‌های مختلف از مشکلات ارایه می‌دهند با آمار مسوولان اجرایی متفاوت است و باید این اختلافات با بررسی در کمیسیون‌های تخصصی برطرف شود.

وی با اشاره به سخنان نمایندگان استان در جلسه شورای اداری و طرح برخی مشکلات مردم و کشور در این جلسه تصریح کرد: نمایندگان به دلیل ارتباط نزدیکی که با مردم دارند همیشه در جریان این مشکلات قرار می گیرند و وظیفه دارند برای رفع آن بکوشند و آن را در جلسات متعدد مطرح کنند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش افزود: مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکنون سه دیدار با رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان صداوسیما با حضور استاندار اصفهان و با محوریت مسایل استان برگزار کرده است.

وی در خصوص جلسه نمایندگان استان اصفهان با رییس جمهور گفت: این جلسه با محوریت مسئله آب در استان صورت گرفت.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه که بیش از 5/2 ساعت به طول انجامید با ارایه نقطه نظرهای 18 نماینده استان همراه بود و امیدواریم تاثیرات مثبتی داشته باشد.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان استان با معاون اول رییس جمهور گفت: این جلسه نیز با محوریت مشکلات و مسایل استان و با محوریت کمبود آب برگزار شد و جلسه خوبی بود.

اسفنانی در ادامه با اشاره به دیدار این مجمع با رییس سازمان صداو سیما بیان کرد: از آقای ضرغامی خواسته شد موضوع آب و وضعیت سرمنشأ تا آبریز آن مستند سازی شود که با این موضوع موافقت شد.




بازدید : 225
نویسنده : حامد عابدی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید بگذاریم وضعیت صنایع در استان تبدیل به بحران شود، که اگر این اتفاق رخ دهد کل کشور ضرر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک صبح روز گذشته (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری استان در سالن اجتماعات زندان مرکزی اصفهان با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی در کشور و استان باید بسیار مورد نظر مسوولان قرار گیرد، بیان کرد: مسوولان باید با برنامه ریزی و همدلی، وضعیت فرهنگی استان را ارتقا دهند.

وی وجود این همدلی میان مسوولان را بسیار مهم دانست و افزود: مسوولان امانتی بزرگ بر دوش دارند و باید برای عمل به وظایف خود در جهان آخرت پاسخگو باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بد آزادی بیان در رژیم شاهنشاهی یادآور شد ساواك از روحانیون تعهد می گرفت كه حق تشریح برخی آیات قرآن را برای مردم ندارد، اما امروز نظام اسلامی با تبیین آیات قرآن كریم عرصه بین الملل را در تسخیر خود قرار داده است.

وی در ادامه سخنان خود به وظایف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: قانونگذاری، نظارت بر اجرای آن و ارتباط نزدیک با مردم سه وظیفه نمایندگان مجلس است.

سالک با بیان اینکه نوع ارتباط نمایندگان با مردم بسیار با اهمیت است، تصریح کرد: ارتباط نمایندگان با مردم نباید به صورت پوپولیستی باشد، بلکه باید به صورت واقعی و منطقی برقرار شود.

وی به نیازهای اساسی استان اشاره کرد و ادامه داد: باید نیازهای اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی استان برطرف شود كه این كار با حفظ و تقویت وضع موجود و جلب سرمایه گذاری ها امكان پذیر است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت صنایع در استان نامطلوب است، تصریح کرد: متاسفانه تنها 25 تا 30 درصد صنایع در استان فعال است.

وی ادامه داد: نباید بگذاریم این وضعیت تبدیل به بحران شود که اگر این اتفاق رخ دهد کل کشور ضرر خواهد کرد.

سالک تاکید کرد: متاسفانه مردم در وضعیت معیشتی بدی به سر می برند و تحت فشار هستند و در دیدارها به ما می گویند که در تامین معاش خانواده دچار مشکل شده اند و شرمنده آنها می شوند.
 




بازدید : 236
نویسنده : حامد عابدی

 نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود 530 واحد صنعتی در این شهرستان متاسفانه نرخ بیکاری دو رقمی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، علی ایرانپور صبح روز گذشته (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری استان در سالن اجتماعات زندان مرکزی اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه پروژه فاضلاب مبارکه پس از 23 سال اجرایی شد، بیان کرد: این طرح با مشارکت بخش خصوصی با سرعت خوبی در حال اجرا است.

وی به احداث شهرک های صنعتی اول و دوم مبارکه اشاره کرد و گفت: این شهرک ها با مساحتی بالغ بر 94 و 98 هکتار فعال شده و همچنین فعال شدن ناحیه صنعتی ده سرخ می تواند ضامن اشتغال زیادی در شهرستان باشد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی وضعیت اشتغال مردم شهرستان را مثبت ندانست و تصریح کرد: با وجود 530 واحد صنعتی در این شهرستان متاسفانه نرخ بیکاری دو رقمی است.

وی با اشاره به وضعیت بد جاده های منتهی به شهرستان مبارکه تصریح کرد: 80 هزار وسیله نقلیه و یك هزار و 500 دستگاه اتوبوس به سمت مباركه رفت و آمد می کنند و شركت ها و واحدهایی كه خودروهای آن ها در این منطقه تردد می كند باید برای احداث این جاده ها مشاركت كنند.

ایرانپور تاسیس پاسگاه در شهر کرکوند را برای تامین امنیت شهرستان بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: متاسفانه با وجود پیگیری های زیاد، هنوز این پاسگاه ایجاد نشده است.




بازدید : 578
نویسنده : حامد عابدی

مسوول امور دام جهاد کشاورزی کاشان گفت: بر مراکز پرورش پرندگان زینتی که مجوز ندارند نمی‌توان نظارت خوبی داشت، اما اگر بیماری خاصی ایجاد شود، اداره دامپزشکی برای بررسی به این مراکز مراجعه می‌کند.

مجید کافی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اینکه کاشان پس از قم دومین پرورش دهنده پرندگان زینتی در کشور است، عنوان کرد: در این شهرستان، بیشتر مرغ عشق و فنچ پرورش داده می شود.

وی افزود: در فراخوانی که توسط جهاد کشاورزی استان برای اعطای مجوز به مراکز پرورش دهنده پرندگان زینتی در سال 1382 انجام شد، 500 واحد در کاشان ثبت نام کردند.

کافی زاده با بیان اینکه بیش از 99 درصد این مراکز در مناطق مسکونی و داخل شهر هستند و طبق قانون نمی¬توان به آن¬ها مجوز رسمی داد، ادامه داد: با توجه به شیوع آنفلوانزای پرندگان در مقطع زمانی سال 81-82، دامپزشکی، اداره بهداشت و اداره محیط زیست با توجه به وجود این مراکز در بافت مسکونی از دادن مجوز خودداری کرد

وی اضافه کرد: هنوز مشکل اعطای مجوز به این مراکز با توجه به اینکه آنها در بافت مسکونی هستند، وجود دارد و در حال حاضر بدون مجوز رسمی در حال فعالیت هستند.

مسوول امور دام جهاد کشاورزی کاشان با بیان اینکه متمرکز کردن این 500 واحد در بیرون از بافت مسکونی فضای زیادی را طلب می‌کند، گفت: متاسفانه طرح تجمیع این مراکز به صورت استقرار در مجتمع‌های ساختمانی به دلیل کمبود آب در شهرستان عملی نشد.

وی تصریح کرد: به دلیل نداشتن مجوز نمی‌توان نظارت خوبی بر این واحدها داشت، اما اگر بحث بیماری خاصی در میان باشد اداره دامپزشکی به این مراکز برای بررسی مراجعه خواهد کرد.

کافی زاده ادامه داد: بیشتر این پرندگاه زینتی به خارج از کشور به خصوص کشورهای عربی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراکز اشتغال خوبی در شهرستان ایجاد کرده اند، گفت: طبق آمارهای چند سال گذشته حدود یک هزار نفر در این مراکز مشغول به فعالیت هستند.




بازدید : 198
نویسنده : حامد عابدی

 رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هیچگاه در قبال اسراییل حتی یک قدم عقب نشینی نکرده‌اند و بسیاری از مردم در کشورهایی که بیداری اسلامی در آنها اتفاق افتاده است آرزوی رهبری چون این دو بزرگوار را دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی شامگاه گذشته (شنبه) در گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه امروز نظام سلطه تنها یک مسئله مهم با جمهوری اسلامی ایران دارد، تصریح کرد: این مسئله، تدین و دین مداری جامعه و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به صحبت رمضان عبدالله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در خصوص پرتاب موشک‌ها به اسراییل در جنگ اخیر میان غزه و اسراییل خاطرنشان کرد: مقامات جدید مصر به جهاد اسلامی گفته بودند به همه جای اسراییل موشک بزنید اما تلاویو را رها کنید.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه مقامات مصری با احیا تفکر دینی در مصر به قدرت رسیدند، گفت: اما متاسفانه قدرت و حکومت توانسته آنها را در قبال اسراییل و استکبار جهانی سست کند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هیچگاه در قبال اسراییل حتی یک قدم عقب نشینی نکرده‌اند، تاکید کرد: بسیاری از مردم در کشورهایی که بیداری اسلامی در آنها اتفاق افتاده است آرزوی رهبری چون این دو بزرگوار را دارند.

خاموشی به نقلی از استاد اخلاق، مرحوم آقا مجتبی تهرانی (ره) در خصوص ولایت فقیه اشاره کرد و یادآور شد در این نقل آمده است که تنها التزام عملی به ولی فقیه کافی نیست و باید او را دوست هم بداریم.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه پیامبر اسلام برای هدایت بشر مبعوث شد و مهمترین اعجاز قرآن مسئله هدایتی آن است، افزود: یکی از مهمترین اهداف هدایت، کمال خواهی و به کمال رساندن هدایت شونده است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: به طور حتم قرآن تنها برای هدایت متقین نازل شد و بر طبق آیات آن، متقین کسانی هستند که ایمان آورده‌اند، اهل نماز هستند، از مالی که خدا به آنها ارزانی داشته است در راه او انفاق می‌کنند و به کتاب‌های آسمانی پیش از اسلام نیز معتقد هستند.

وی با اشاره به اینکه قرآن برای غیر متقین ضلالت و تاریکی به همراه خواهد آورد، تصریح کرد: این افراد چون نقطه ایمانی صحیحی ندارند و به گونه درستی با قرآن برخورد نمی کنند، قرآن نمی‌تواند برای آنها هدایت باشد.

خاموشی با بیان اینکه نخستین مرحله هدایت انسان، هدایت فطری است، عنوان کرد: هرکسی فطرت پاک خود را از بین نبرده باشد، کلاس اول هدایت را به خوبی پشت سر خواهد گذاشت.

وی بیان کرد: انسان باید به تقوای همراه با ایمان و عمل صالح برسد تا بتواند مراحل کمال واقعی را طی کند.

وی با بیان اینکه برخی با این نظر زندگی می کنند که انسان نیازی به هدایت کننده ندارد و بدون ولی می‌تواند راه صحیح را بیابد، یادآور شد: عقل انسان برای رسیدن به کمال واقعی کافی نیست و باید هدایت شونده‌ای به انسان در این راه کمک کند.

خاموشی ادامه داد: امام در زمان غیبت همچون خورشید پشت ابر است که روشنایی و هدایتگری با او است و حضور او احساس می‌شود.

وی با اشاره به فقها به عنوان نایبان امام غایب تاکید کرد: فقها همچون دژ مستحکم برای دین هستند و باید در زمان غیبت به آنها رجوع شود.




بازدید : 212
نویسنده : حامد عابدی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید در برابر آمریکا و تمام نظام استکبار برای حفظ این نظام تلاش کرد تا مقدمات ظهور امام زمان محقق شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی شامگاه گذشته (چهارشنبه) در محل گلستان شهدای اصفهان بیان کرد: در سه مقطع تاریخی، اراده باری تعالی با اراده بندگانش در صحنه عمل به یک تقابل همه جانبه انجامید.

وی نخستین مقطع تاریخی را تولد حضرت موسی دانست و افزود: فرعون فهمیده بود که یک شخص انقلابی پا به عرصه خواهد گذاشت و ظلم اورا از میان خواهد برد و تلاش می کرد که روبروی اراده خداوند قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: فرعون با از بین بردن نوزادان پسر تلاش کرد از تولد آن شخص انقلابی جلوگیری کند اما اراده الهی محقق شد و موسی تولد یافت و این اراده به گونه ای محقق شد که موسی در خانه فرعون رشد کند و به وسیله مادرش شیر داده شود.

وی دومین مرحله تقابل همه جانبه اراده خداوند و بندگان را تولد امام زمان (عج) دانست و گفت: در خطبه غدیر پیامبر اسلام از آمدن منجی خبر داد که جهان را پر از عدل و داد می کند.

سعیدی اضافه کرد: دشمنان اسلام به خصوص در دوره عباسیان وقتی متوجه شدند که آن منجی فرزند امام حسن عسگری است، فشارهای شدیدی بر ایشان برای جلوگیری از تولد حضرت مهدی به وجود آوردند.

وی ادامه داد: اما امام زمان بر اساس اراده خداوند متعال به دنیا آمد و برای گسترش عدل و داد در جهان توسط ذات احدیت حفظ شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقطع سوم را شرایط حال حاضر جهان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر اراده خدا و بندگان صالح خداوند رودرروی استکبار جهانی به رهبری آمریکا و پیروی اروپا و برخی کشورها از جمله عربستان و قطر قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: تفاوت مقاطع قبلی با مقطع حساس کنونی این است که در آن ها شکل گیری رهبر و به وجود آمدن آن حایز اهمیت بوده است در صورتیکه در مقطع کنونی باید هم حاکمیت محقق شود و هم اراده خدا و هم سنت خدا که حمایت مردم است، محقق گردد.

سعیدی با اشاره به غیبت صغری و کبری امام زمان (عج) یادآور شد: دلیل اصلی غیبت ایشان، غایب بودن مردم در صحنه بود.

وی بیان کرد: عدم حضور مردم در صحنه سه نتیجه خطرناک منزوی شدن، کشته شدن و یا غایب شدن رهبر الهی را در بر خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شرط حاکمیت دین حضور مردم در صحنه است، تاکید کرد: هرگاه مردم به طور کامل در صحنه حاضر شدند امام زمان نیز ظهور خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پنج شرط اساسی برای ظهور امام زمان لازم است، گفت: آمادگی فردی، آمادگی سبب ساز، تحول در خاورمیانه، تحول در جهان و تشکیل یک حکومت اسلامی شبیه حکومت امام زمان این پنج شرط است.

سعیدی ادامه داد: به طور حتم حکومت اسلامی، همین حکومت ولایت فقیه است که در حال حاضر در ایران تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه هرکسی برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی تلاش کند برای ظهور امام زمان تلاش کرده است، تاکید کرد: باید در برابر آمریکا و تمام نظام استکبار برای حفظ این نظام تلاش کرد تا مقدمات ظهور امام زمان محقق شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما در این کشور نیاز به 100 میلیون پاسدار و بسیجی داریم تا در رکاب امام زمان جانفشانی کرده و از حکومت امام زمان دفاع کنند.

وی با بیان اینکه تحریم های استکبار جهانی علیه ایران یک آزمون الهی است، گفت: باید در برابر این فشارها مقاومت کرد و صحنه را خالی نکرد.

سعیدی با اشاره به انتخابات آینده رییس جمهوری تاکید کرد: باید برای حفظ نظام و تفکرات الهی و امام زمان به کسی که سست عقیده نباشد و پیرو تفکر و خط مشی اسلام حقیقی باشد رای داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به طور حتم مردم ایران که حماسه های نهم دی، 22 بهمن و روز قدس را آفریدند نمی گذارند در حکومت امام زمان خللی ایجاد شود.




بازدید : 269
نویسنده : حامد عابدی

 آیین آغاز عملیات اجرایی درب ورودی اختصاصی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، محمد مهدی نژاد نوری صبح امروز (سه شنبه) در آیین آغاز عملیات اجرایی درب ورودی اختصاصی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد: این قانون که در مجلس تصویب و توسط هیئت دولت ابلاغ شده است بسیار مترقی بوده و به طور حتم تاثیر بسیار خوبی بر فعالیت این شرکت‌ها خواهد داشت.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در برنامه پنج ساله توسعه کشور تشکیل 20 هزار شرکت دانش بنیان پیش بینی شده است، گفت: با اشتغال 200 هزار نفر در این شرکت‌ها، اقتصاد دانش بنیان از یک اقتصاد خرد به یک اقتصاد کلان تبدیل خواهد شد که می‌تواند نقش به سزایی در پیشرفت کشور ایفا کند.

وی با بیان اینکه تکیه اصلی اقتصاد مقاومتی بر اقتصاد دانش بنیان و به خصوص شرکت‌های دانش بنیان است، ادامه داد: تبدیل دانش به محصول با ارزش افزوده بالا بسیار با اهمیت است.

وی تاکید کرد: با وجود سرمایه گذاری زیادی که جمهوری اسلامی ایران در خصوص اقتصاد دانش بنیان در سال‌های اخیر داشته است، اکنون زمان بهره‌برداری از این سرمایه گذاری است.

مهدی نژاد نوری با اشاره به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان عنوان کرد: این شهرک از نظر قدمت و وسعت و تعداد شرکت‌های دانش بنیان مستقر در کشور پیشگام است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی درب ورودی اختصاصی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: در حال حاضر با توجه به وسعت و اهمیت شهرک در استان و کشور باید به طور مستقل فعالیت خود را ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی احداث درب اختصاصی ورودی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برای جداسازی راه این شهرک از دانشگاه صنعتی اصفهان امروز با حضور معاون پژوهش وفناوری وزیر علوم، مسؤولان، رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و رییس دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد.




بازدید : 201
نویسنده : حامد عابدی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان گفت: 330 طرح در این مرکز با هزینه‌ای بالغ بر 271 هزار میلیون ریال تصویب و به بانک کشاورزی شهرستان معرفی شده است.

عباس ذیلایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اینکه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان کاشان تا کنون 26 جلسه از ابتدای سال 91 برگزار نموده است، اظهار کرد: این جلسه‌ها شامل کمیته‌های تخصصی اداره آب و خاک، صنایع روستایی، بهبود تولیدات دامی و بهبود تولیدات گیاهی بوده است.

وی افزود: هم‌چنین این ستاد با تشکیل هشت جلسه ستادی تاکنون 330 طرح با هزینه‌ای بالغ بر 271 هزار میلیون ریال تصویب و به بانک کشاورزی شهرستان کاشان معرفی نموده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان با بیان اینکه تاکنون مجوز پرداخت 100 میلیارد ریال صادر شده است، ادامه داد: بانک کشاورزی شهرستان نیز تا کنون به تعداد 134 طرح به ارزش 60 میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات از محل ستاد توسعه بخش کشاورزی پرداخت نموده است.

وی در خصوص این طرح‌ها گفت: این طرح‌ها شامل پرورش گاو شیری، پرواربندی گوساله، پرورش گوسفند، مرغداری گوشتی و تخمگذار، بهینه‌سازی استخرهای پرورش ماهی، بهینه سازی سوخت گلخانه‌ها، صنایع تبدیلی و بسته بندی، کشت گیاهان دارویی، اصلاح و تغذیه باغات و آبیاری تحت فشار است.

 




بازدید : 216
نویسنده : حامد عابدی

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اگر دولت واقعا افرادی که اموال عمومی را حیف و میل می کنند معرفی کند همه مردم پشتیبان آن خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه رییس جمهور در مصاحبه اش همه چیز را خوب و وضع مردم را رو به بهبودی عنوان کرد، افزود: ایشان همه مشکلات اقتصادی را به گردن تحریم ها و گران شدن ارز انداختند که البته مردم، خود بهترین قاضی برای این سخنان هستند.

وی ادامه داد: ایشان معتقدند که یک سری کارها که وظیفه دولت است از دولت سلب شده و دیگران انجام می دهند و این مسئله دلیل اصلی بروز مشکلات است، که باید از وی پرسیده شود این کارها کدام است؟!

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه اگر کشوری فقط دولت باشد و مجلس و قوه قضاییه همه به دست دولت باشد دیکتاتوری می شود، تاکید کرد: کشور قانون دارد و مجلس و قوه قضاییه نیز مانند دولت باید به وظیفه خود عمل کنند و اگر غیر از این باشد، ممکلت شاهنشاهی می شود.

وی خطاب به رییس جمهور یادآور شد: اینکه پس از هفت سال گفته شود موانع وجود دارد، کار درستی نیست و دولت وظیفه دارد موانع را برطرف کند.

طباطبایی نژاد با اشاره به سخنان احمدی نژاد در خصوص 300 نفری که 60 درصد اموال کشور را در اختیار دارند، تصریح کرد: شما در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تاکید می کردید که نخواهید گذاشت کسی اموال عمومی مردم را حیف و میل کند پس چرا پس از هفت سال حتی یک شکایت از سوی دولت به دستگاه قضا در خصوص این افراد مطرح نشده است؟!

وی تاکید کرد: اگر دولت واقعا تصمیم داشته باشد افرادی که اموال عمومی را حیف و میل می کنند معرفی کند همه مردم پشتیبان آن خواهند بود.

امام جمعه اصفهان همچنین به برکناری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی رییس جمهور اشاره کرد و گفت: خانم دکتر دستجردی انسان بسیار خوب و متدینی بودند و حتی با وجود اینکه بنده با وزیر زن مخالف بودم اما ایشان چنان محکم و قوی کار می کردند که از بسیاری مردها مردتر بودند و برکناری ایشان کار بسیار اشتباهی بود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به حماسه نهم دی سال 88 اشاره کرد و افزود: نهم دی روز نشان دادن بصیرت و ولایت مداری مردم ایران بود.

طباطبایی نژاد ادامه داد: در این روز همه مردم بدون توجه به اینکه به چه کسی رای داده اند و تنها با محوریت ولایت به میدان آمدند تا دشمن را شکست دهند.

وی اضافه کرد: روزهایی همچون 22 بهمن و 9 دی میراث فرهنگی کشور ماست و باید برای آیندگان حفظ شود.

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: نهم دی یکی از عوامل مهم در پایه گذاری بیداری اسلامی در منطقه شد.

وی در ادامه به رای مثبت مردم مصر به قانون اساسی جدید اشاره کرد و گفت: این رای موجب پیروزی اسلام و همچنین اجرای قانون اسلامی در مصر خواهد شد.

طباطبایی نژاد ادامه داد: البته کشورهایی که با وجود قوانین اسلامی ولایت فقیه را نداشته باشند، انحرافشان دور از انتظار نیست.

وی همچنین به آغاز سال میلادی 2013 اشاره کرد و گفت: این سال را به تمام هموطنان مسیحی تبریک گفته و به تمام جهان اعلام می کنیم، کسانی که پیرو حضرت مسیح هستند باید طرفدار صلح و دوستی و عدالت باشند.




بازدید : 217
نویسنده : حامد عابدی

 سرپرست باشگاه فضایی ایران گفت: از حضور تمام گروه ها و مجلات علمی در باشگاه فضایی ایران حمایت و استقبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، حمیدرضا کریم پور شامگاه گذشته (پنجشنبه) در دومین نشست باشگاه فضایی ایران که به میزبانی مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان برگزار شده بود، بیان کرد: تعریف و نوع شکل گیری باشگاه فضایی در کشورهای مختلف متفاوت است.

وی افزود: باشگاه فیزیک مجموعه ای از علاقه مندان به علوم فضا هستند که در این مجموعه مورد پشتیبانی قرار می گیرند.

سرپرست باشگاه فضایی ایران اضافه کرد: نخستین باشگاه فضایی در ایران به پیش از انقلاب باز می گردد که توسط مجله فضا تشکیل و با پیروزی انقلاب اسلامی منحل شد.

وی با اشاره به حمایت سازمان فضایی ایران از این باشگاه تصریح کرد: این حمایت می تواند در افزایش کیفیت خدماتی که این باشگاه به اعضا و تمام علاقه مندان به علوم فضایی می دهد، موثر باشد.

کریم پرو با بیان اینکه این باشگاه متعلق به گروه و یا شخص خاصی نیست، تاکید کرد: از حضور تمام گروه ها و مجلات علمی در این باشگاه حمایت و استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: تلاش ما در باشگاه این است که بتواند دوره های ماقبل دانشگاه برای علاقه مندان به رشته های دانشگاهی علوم فضایی و هوا فضا باشد.

سرپرست باشگاه فضایی ایران با اشاره به نشست های تخصصی علوم فضا در این باشگاه ادامه داد: عناوین ارایه شده در این نشست ها بر اساس مخاطبان شرکت کننده در آن مشخص می شود.

وی گفت: شرکت در نشست های عمومی رایگان است اما برخی نشست های تخصصی با اخذ هزینه انجام می گیرد.




تعداد صفحات : 17